فعالیت یک شبکه ماهواره ای جدید فارسی زبان
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
یک شنبه 14 فروردين 1390برچسب:, :: 10:16 :: نويسنده : مهدی پارسا

در هیاهوی شبکه هایی مانند فارسی وان، من و تو، جِم و ... چند ماهی است که شبکه ای آرام و بی صدا کار خود را آغاز کرده است که برآوردهای میدانی از موفقیت چشم گیر آن نسبت به مدت کوتاهی که از راه اندازی و پخش برنامه آن می گذرد، حکایت می کنند.

این شبکه که مشخص نیست توسط بخش خصوصی هدایت می شود و یا از سرمایه گذاری عمومی هم کمک گرفته است، با ایجاد تمایز آشکار با شبکه های مشابه، در مدتی کوتاه توانسته است، اعتماد بخش قابل توجهی از خانواده های مخاطب ماهواره را جلب کند و سهم بازار قابل توجهی از شبکه های ماهواره های رقیب کسر کند.

موفقیت شبکه 20 را می توان در تاکید بر سبک زندگی اسلامی و میهنی این شبکه جستجو کرد، جایی که با پخش موسیقی ها و فیلم های خانوادگی ایرانی و متناسب با "سبک زندگی خانواده ایرانی" به رقابت با شبکه های دیگر رفته است.

در هر حال، الگوی شبکه 20 و دلایل موفقیت آن می تواند قابل توجه نهادهای سیاستگذار در این زمینه قرار گیرد، چرا که نبرد اصلی جنگ نرم، جدا از مسایل سیاسی، هم اینک در جبهه فرهنگ خانواده برقرار است.

این شبکه چه متعلق به ایران باشد و چه پروژه ای باشد که با پوششی خانوادگی و سالم برای چرخش های آتی در فرصت های مورد نظر ایجاد شده باشد، ارزش فکر کردن و الگو برداری دارد: شبکه هایی که جلوه ای غیر دولتی داشته باشند، خانوادگی باشند، محتوای پاک پخش کنند و مهمتر از همه موفق باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه